středa 2. května 2012

MOJI ANDĚLÉ

Vlastně ani nevím, jak k tomu došlo. Z rukou mi před pár lety začali vycházet samí andělé.
No, oni  to vlastně ani nejsou andělé, spíš andělky - všechno jsou to ženy. A tyhle andělky se mi začaly kupit a s žádnou z nich jsem se nedokázala rozloučit. Postupně obsazovaly police v knihovně. A stůl v práci. A zeď nad stolem. Časem jsem se dostala do fáze, kdy některé z nich dokážu darovat - když je vyrábím přímo pro někoho konkrétního.

Tak tohle je znovuzrození ženy - bydlí u nás v klubu Klička.
Ten v tmavomodrém plášti je "...v zajetí noci"
a tenhle "obtěžkán novým životem".





Tohohle jsem prodala, ale přišel opravdu na své místo a udělal tam svou práci moc dobře.
                         

 


Tohle je dáreček - ještě nebyl darován,
 tak nenapíšu pro koho.

Tenhle je můj první skleněný,
 jsem na něj hrdá.
Tihle bydlí v knihovně.












A potom mi začali chodit andělé i od kamarádek a malovaly mi je moje holky a teď je věším  na zeď a od stropu tak, aby na ně nedosáhly moje kočky.
Mám našlápnuto na andělskou sbírku.

Tak tyhlety andílky mám stejně nejradši. Hlavně když spí a jsou hodné.





Žádné komentáře:

Okomentovat