úterý 13. listopadu 2012

KDE JE TEN PRSTEN? RYBA HO SNĚDLA!

Někde jsem zahlédla keramickou rybu, která měla v břiše díru, zalátanou provázkem. A to mě přivedlo na nápad nakrmit rybu něčím lepším. Tedy, ne že by prsten byl pro ni stravitelnější, ale bude vypadat pěkně. Zvlášť když ho vylepším pořádným drahokamem. Když se keramika zkombinuje s roztaveným sklem, vypadá to vždycky krásně a tak není problém osadit prsten pořádným barevným kamenem.

Rybu jsme vykrojili z  rozváleného plátu a vytlačili jsme jí do těla pěkné šupinky pomocí knoflíků nebo koleček od autíčka. Pusu, ploutve, oči, všechno jsme vytvořili z kuliček hlíny a do břicha jsme jí nakonec vykrojili velkou kulatou díru. To aby bylo vidět, co to vlastně snědla.
Po přežahnutí jsme rybu namalovali oblíbenými egobami Duncan a přestříkali transparentní glazurou. Výběr barev jsem nechala na dětech a musím říct, že výsledek je úžasný. A většinou by mě ani tyhle barevné kombinace nenapadly. Vůbec jsem si nedovedla představit, jak krásná může být zelená ryba s modrou hlavou. Zvlášť když ještě dostane červený provázek na pověšení.














Myslím, že Zlatovláska má smůlu. Tyhle ryby už jí její prsten nevrátí. Nechají si ho pěkně ležet v žaludku a budou i s ním zdobit zdi našich příbytků. Ale vždyť Zlatovláska má ještě ty perly, tedy, jestli jí je mravenci také nezabaví navždycky.

Žádné komentáře:

Okomentovat